CASE \ Harley-Davidson
\ MANIFY x Harley-Davidson
Harley-Davidson is al jaren vaste partner van MANIFY en is dan ook terug te vinden op alle online- en offline kanalen.
\ MANIFY Online & Magazine
Komt er een nieuw model uit dat past bij de doelgroep van MANIFY? Dan zijn wij de eerste die er over publiceren. We zijn bij de introductie en testen de motor vervolgens langdurig. We delen onze eerlijke bevindingen met onze lezers op zowel MANIFY Online als in MANIFY Magazine.
Search engines als Google beschouwen MANIFY als autoriteit op gebied van motorrijden en met name content over Harley-Davidson. Hierdoor scoren we hoog bij zoekresultaten en worden we regelmatig vermeld in Google Discover.
\ MANIFY Out of office
Regelmatig zijn nieuwe modellen van Harley-Davidson op onze events van MANIFY te vinden. Zo stond er ooit, zonder aankondiging, een gloednieuwe FXDR op display. Een model dat nog niemand in Nederland in het echt gezien had.
Ook was Harley-Davidson met hun kleding & lifestyle lijn onderdeel van een grootse fashion show, die we organiseerde op het jaarlijkse MANIFY Gala. Dit zorgde direct voor hele unieke beelden!
\ MANIFY Motorrit
Jaarlijks organiseren we een motorrit voor MANIFY Ambassadors met een motor(rijbewijs).
Samen met TomTom Rider zetten we een prachtige route uit door Nederland en wij rijden op Harley’s voorop.
\ H-D Wear
Harley-Davidson heeft de wens om hun kleding & lifestyle lijn, H-D Wear, te promoten onder een gedeelte van hun doelgroep, welke een grote overlap heeft met de doelgroep van MANIFY.
We hebben een marketingplan uitgewerkt om H-D Wear op alle outlets van MANIFY voorbij te laten komen, waaronder een analoge photoshoot op de website, socials en in het magazine. En daarnaast de eerder genoemde fashion show op het MANIFY Gala.
\ Marketing
Alle content die produceren voor Harley-Davidson wordt crossmediaal over de kanalen van MANIFY uitgeserveerd. Maar we houden het niet bij organisch verwerven van traffic.
Team MANIFY werkt nauw samen met onze experts van MagMedia Marketing om de content ook specifiek te targetten en gesponsord weg te zetten, om zo exact de gewenste doelgroep te bereiken.