MagMedia

CASE \ Kia XCeed

project name

Kia XCeed

featured on

\ Numbers

50 k

views

100 k

reach

\ Kia XCeed

Toen Kia hun nieuwe cross-over coupé introduceerde, was het meteen duidelijk: dit is een match met de doelgroep van MANIFY.

De vraag die uitstond: hoe gaan we dit nieuwe sportieve model op een speelse manier onder de aandacht brengen?

\ Europa League

Als hoofdsponsor van de Europa League vond Kia het belangrijk dat er een haakje was met de opkomende wedstrijden. 

Het idee was simpel: we gaan met de nieuwe XCeed naar een wedstrijd en brengen dit in beeld middels een hoogwaardige video.

\ Introductie Berlijn

Voorafgaand waren we mee naar Berlijn voor de introductie van de nieuwe Kia XCeed. Hier konden we middels een sterk lifestyle-programma eerst zelf ervaren welke kant Kia op wil met dit nieuwe model. 

De perfecte briefing voor de daaropvolgende campagne. 

Interesse om samen te werken?